Neon✩

 
✩ Bonjour! ✩
 
Idag har jag varit i skolan. Inget speciellt hände direkt. Vi kollade på film på spanskan, vi fick läxa i engelskan, vi tränade tills NO provet. Och ja, idag var det ingen vanlig dag för det var god skolmat! Haha men jag fullkomligt ÄLSKAR stuvade makaroner, och sen var det till prinskorv. Det var gott kan jag säga er. Sen sa min kompis Felicia att jag skulle smaka Keso för  det smakade nästan likadant som fetaost (som jag gillar) och det var faktiskt gott!
 
Efter skolan gick jag till mormor, men hon kom och hämtade mig, lyx! Sedan åkte vi till mormor och jag gjorde mellis och åt rester (Vääärldens godaste tårta). Jag var där till typ halv sex, då kom mamma och hämtade mig. Väl hemma så pluggade jag till matteprovet som vi har på fredag. Och ja, här är jag nu och tänkte berätta vad jag har på mig:
"Neon"rosa tröjan jag har på mig är från  Gina Tricot. Pälsvästen är från H&M och byxorna är från Levis.

♡COMMENTS♡
♡SKICKAT AV: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Så fin du är!

2013-10-08 @ 16:05:09
♡BLOG: http://babustylee.webblogg.se



♡Name:
Kom ihåg mig?

♡E-mail: (Our Little secret)

♡Blog:

♡COMMENT:

Trackback
RSS 2.0