Sick♖

Hejsan! Klockan har slagit Ⅷ och jag ska berätta min dag♡
 
 
Idag har varit en lång och tråkig dag. Jag har varit hemma från skolan för att jag har jätteont i halsen och feber men jag ska gå till skolan imorgon för det känns much better now! Tur det haha.
 
I alla fall. I morse skypade jag lite med Felicia, hon var också hemma. Vi kom på att vi skulle börja titta på PLL igen! Så ja, jag fastnade direkt och är strax på säsong fyra. Det handlar om att Emily, Aria, Spencer och Hanna's bästa vän Allison har mördats och efter begravningen börjar de få konstiga sms från "A". Så ja, ni kan ju lista ut hur fängslad man blir av serien! Tror att de flesta avsnitten finns på swefilmer.
 
Nu, efter hela dagen tittande på Pretty Little Liars så jobbar jag nu med NO-provet som vi har tills nästa vecka och engelskan som vi har tills på fredag. Sen ska jag repetera spanskan som vi har tills imorgon.
Ni får två gamla bilder sen för några dagar sen för just nu ser jag rutten ut haha...

♡COMMENTS♡
♡SKICKAT AV: Blondin

Krya pÅådig!

2013-10-08 @ 21:20:37
♡BLOG: http://juliakihl.blogg.se/
♡SKICKAT AV: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Så fin!

2013-10-09 @ 12:13:47
♡BLOG: http://babustylee.webblogg.se



♡Name:
Kom ihåg mig?

♡E-mail: (Our Little secret)

♡Blog:

♡COMMENT:

Trackback
RSS 2.0