♡VÄLKOMMEN♡

♡♡♡Hej och välkommen!♡♡♡
 
Jag har nu gjort en ny och mycket stilren blogg eftersom jag tyckte den andra bloggen, den var helt enkelt för svårt namn att komma ihåg. Okej, jag börjar med presentationen:
♡     ♡     ♡     ♡     ♡     ♡     ♡     ♡     ♡     ♡     ♡     ♡     ♡     ♡     ♡     ♡ 
Jag heter Julia Kihl. Jag är 13 år, jag fyller år på alla ♡ dag, alltså 14 februari! På fritiden är jag antingen med vänner eller familj, eller så pluggar jag. En väldigt stor hobby är smink och mode, vilket ni kommer få se mycket av. Sedan kommer jag ju också skriva om vardagen och allting mellan himmel och jord. Om jag fick beskriva mig själv med tre ord skulle det vara omtänksam, ärlig och glad! Haha men ah, mina tre allra bästa vänner är Nea, Alicia och Felicia♡ Kika gärna in deras bloggarツ 

♡COMMENTS♡
♡SKICKAT AV: Felicia

Tack bästa vän! älskar dig otroligt mycket! <3

2013-10-05 @ 16:24:05
♡BLOG: http://feliciagruvman.blogg.se



♡Name:
Kom ihåg mig?

♡E-mail: (Our Little secret)

♡Blog:

♡COMMENT:

Trackback
RSS 2.0